Make Money from Home

Friday, June 4, 2010

Sinar

Hatiku menangis lagi
Berlinangan air mataku membasahi pipi
Bagaikan sebuah taufan dasyat melanda
Tidak ku sangka ia berlaku lagi

Ku menyendiri di batuan pantai
Desiran ombak menghibakan lagi hati
Bagaikan dihiris senjata tajam
Hatiku luka dan terus terluka

Dikala itu kuterdengar sesuatu
Aku kenal suara itu
Ya....bisikan bayu senja di waktu itu
Membisikkan sesuatu kepadaku

Aku tersenyum sekali lagi
Ini bagaikan sudah kuketahui
Seperti dipermainkan takdir sendiri
Setiap kali aku ingin dikasihi

Masa berlalu cukup pantas
Aku tenggelam dalam duka
Terkejut aku bila terjaga
Bayu senja sudah berubah arah

Oh.....cukup lama aku direndam duka

Hari ini aku berdiri
Merenung tepat mentari yang menyinar
Pergi sudah senjakala
Kembali tiba pagi indah

Aku bangkit dari duka
diiringi satu impian
Hati ini milik aku
Cukup sudah kau berduka

kini aku mahu riang dan bebas
seperti merpati di awangan
Aku gembira seperti ini
Bagai pagi indah seperti ini

No comments: